reklama

Slovenský tenisový Skokan roku 2015 Martin Blaško nám v úvodu roku 2017 poskytl rozhovor

Martin Blaško je známý svým optimismem, láskou k tenisu a své rodině a také je milovník Orlického regionu v České Republice. Je kamarád Ústavu sociální péče pro mládež Kvasiny (zařízení pro mentálně postižené muže).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

- Jak hodnotíte svůj tenisový rok 2016?

- Rok 2016 nehodnotím nejlépe. Zabrzdila mě trochu maturita v květnu, takže jsem nemohl trénovat tak jak jsem chtěl. Také jsem měl hodně změn trenérů, po tenisové stránce to bylo dost rozházené.

- S jakým očekáváním vstupujete do roku 2017? Jaké máte vize a cíle ?

- Nemám žádné velké očekávání, začínám téměř od nuly, tak by bylo moc fajn se co nejdříve chytit, vše nějak zlomit a zapomenout na minulý rok. Každopádně by jsem se chtěl vrátit, tak kde jsem byl v minulém roce a to kolem 600. místa, byl bych za to moc rád.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: soukromý archiv Martina Blaška)

- Co je u Vás tenisově nového ?

- V tenisu je u mě nového, že jsem odešel z klubu NTC do klubu TC Empire Trnava. Za sebe to hodnotím, jako pozitivní krok v mé kariéře, teď přišlo hodně hráčů a všichni jsme tu výborná parta, vzájemně se motivujeme a táhneme dopředu, také jsem si výborně sedl s trenéry.

- Co Vás v následujících dnech nejen tenisově čeká ?

- Momentálně jsem v kondiční tenisové přípravě. Začal jsem celkem dost pozdě, protože jsem se na konci minulé sezóny zranil a nehrál jsem téměř 7 týdnů. S trenéry jsme se dohodli, že začneme s turnaji až v únoru, takže nyní mám měsíc na přípravu.

Obrázok blogu
(zdroj: soukromý archiv Martina Blaška)
Martin Fletcher

Martin Fletcher

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Pracuji pro NovinyKraje.cz a spolupracuji s Orlicky.net, iDnes a Českou televizí. Snažím se přinášet informace z kultury, sportu, politiky, sociální oblasti, školství a dalších oblastí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu