reklama

Slovenský tenista Martin Blaško postoupil do hlavní části turnaje Hammamet Open - Tunisia

Slovenský tenista Martin Blaško, který je velkým příznivcem Sme.sk se probojoval do hlavní části turnaje v Tunisu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Elektronickou cestou jsme Martina Požádali o rozhovor.

- Co je nového ve tvém tenisovém životě?

- Změnil jsem působiště z Bratislava NTC, jsem po podepsání smlouvy přestoupil do klubu Empire Trnava.

Obrázok blogu

Hammamet Open - Tunisia 

- Jak jsi se na svůj první tenisový turnaj v roce 2017 připravoval?

- Připravoval jsem se pod dohledem trenéra Kamila Čapkoviče, i kondiční tréninky jsem absolvoval v Trnavě. Momentálně se cítím velmi pohodově a spokojeně, na turnaji v Tunisu se mi daří a jestli to půjde dobře dále, tak to bude jen a jen moc fajn.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

- Jak hodnotíš své tři zápasy kvalifikace na turnaji Hammamet Open - Tunisia F6 Futures?

- Už je to delší dobu co jsem hrál na nějakém turnaji, tak jsem se v prvním zápase a v prvním setu na kurtu trochu hledal. Ve zmiňovaném prvním setu jsem udělal několik jednoduchých chyb, ale nakonec jsem koncovku setu zvládl lépe než soupeř, po té naše utkání bylo přerušeno z důvodu tmy. Zápas jsme dohrávali další den. Hned v úvodu druhého setu jsem si utrhl vedení 3:0. Pak se hra vyvíjela tak, že jsme si vlastně každý držel svůj servis. Už jsem i věděl co mám od soupeře očekávat a věděl jsem o některých jeho drobných slabinách. (Martin Blaško : Nicolas Carlone z Itálie – 7:6, 6:2).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Další zápas kvalifikace jsem hrál proti levorukému soupeři, skoro vůbec neútočil, tak bylo na mně určování tempa hry. První set se mi podařilo dobře brejknout a pak jsem si ho dobře doservíroval. Druhý set vypadal tak, že jsem se svou hrou dostal na stav 5:1 ve svůj prospěch pak jsem už jen chybělo ho doservírovat .Bohužel jsem nevyužil 3 matchbally a udělal jsem několik zásadních chyb až jsme se dostali na stav 5:5. Pak jsme museli zápas pro tmu ukončit, ten se dohrával v ranních hodinách dalšího dne. Naštěstí se odehrály jen dva gemy a ty byly v můj prospěch, dobře jsem to v utkání psychicky zvládl. ( Martin Blaško : Horst Rieder z Itálie 6:3, 7:5).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ve třetím zápase, tedy finále kvalifikace jsem hrál proti hráčovi, kterého moc dobře a dlouho znám, věděl jsem co mám v jeho hře přibližně očekávat. Ale překvapil mě svou hrou, v prvním setu jsem s ním moc nedržel krok, měl výborné podání. Mojí chybou bylo, že jsem hrál krátké údery a stál jsem moc na základní čáře, udělal jsem hodně chyb, když jsem hrál údery po odskoku. První set jsem jednoznačně prohrál. Od druhého setu jsem se snažil prodloužit míčky k základní čáře, pomohlo mi v tom postavení cca 2 metry za základní čárou. Pak se to správně začalo odehrávat. Vyhrál jsem dva zlomové gemy a ve druhém setě můj soupeř znervózněl a začal dělat chyby. Ve třetím setě jsem se snažil držet hru, což se mi podařilo a zápas jsem vyhrál. ( Martin Blaško : Mirko Cutuli z Itálie - 1:6, 6:2, 6:3).

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Martin Blaško tak postoupil do hlavní soutěže, kde jeho soupeřem bude v prvním kole Marcelo Zormann z Brazílie, který je pátým nasazeným hráčem. Martin to bude mít těžké, ale všichni jistě držíme palce.

Obrázok blogu

Martin je také želízkem ohni ve čtyřhře, v dnešních odpoledních hodinách se svým spoluhráčem Paulem Woernerem z Německa porazili dvojici Louis Chaix a Louis Tessa 3:6, 6:4, 10:7 a postupují tak do osmifinále turnaje.

Martin Fletcher

Martin Fletcher

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Pracuji pro NovinyKraje.cz a spolupracuji s Orlicky.net, iDnes a Českou televizí. Snažím se přinášet informace z kultury, sportu, politiky, sociální oblasti, školství a dalších oblastí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu