reklama

Ohlédnutí za tenisovým rokem pohledem tenistů, který jsme tento rok oslovovali s rozhovory

Námi oslovenými byli marek Jaloviec (CZE), Flipi Duda (CZE) a Dan Added (FRA). Jaký byl jejich tenisový rok ? To se dozvíte z níže uvedených řádků.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Otázka č. 1 : Jak hodnotíte Váš tenisový rok?

Otázka č. 2 : Co Vás tenisově tento rok nejvíce potěšilo ?

Otázka č. 3 : Co Vás naopak tento rok tenisově zarmoutilo ?

Otázka č. 4 : Co vy a tenis v roce 2018 ?

FILIP DUDA (CZE)

  1. Letošní sezónu bych zhodnotil jako gradující . Začátek mi tolik nevyšel , ale ke konci roku jsem odehrál slušné turnaje , které si myslím mě posunuli zase o level výš .

  2. Nejvíce mě asi potěšil turnaj v Jablonci , kdy jsem s kvalifikace došel do semifinále a pak určitě tituly ve čtyřhře

  3. A co mě nejvíce zarmoutilo se budu opakovat , jelikož jsem si v semifinále v Jablonci udělal při zápase výron a nebyl jsem schopný pokračovat .

  4. Teď mám ještě týden volno a poté začnu s přípravou . Budeme s trenéry hodně pracovat na kondici a v rámci přípravy si nejspíš zahrají i republiku mužů , která jsou shodou okolností v Plzni , ve městě ve kterém žiju .Jinak cíle jsou jasné , probojovat se do první 500 a jít pořád výš a výš , ale pro mě je nejdůležitější abych neustále zlepšoval svůj tenis a dostával se na výší úroveň .

Obrázok blogu

DAN ADDED (FRA)

  1. Musím říci, že letošní rok jsem se opravdu hodně naučil. Ještě čtyři turnaje jsem hrál v kategorii juniorů.

  2. To, že jsem začal hrát turnaje ATP a hodně jsem se tenisově zlepšil.

  3. Jsem smutný, že na to ještě nejsem tak, abych mohl hrát na nějakém vysněném Gandslamu jako Wimbledon či US Open

  4. Doufám, že po roce 2017 přijde v roce 2018 další tenisový posun a dobré výsledky.

Obrázok blogu

Marek Jaloviec (CZE)

  1. Můj tenisový rok byl hodně střídavý ..původní cíl byl pro mě udržet se kolem 300 místě protože jsem minulý rok vylétl z 1200 místa až právě na to 300,což jsem nakonec ještě vylepšil na 260 místo. Měl jsem samozřejmě vidinu hrát grandslamy což se nepodařilo protože moje první polovina roku byla pro mě špatná ale naopak ta druhá zase byla fantastická takže to opravdu bylo nahoru dolu.

  2. Nejvíc mě potěšilo asi určitě semifinalový výsledek na největším dotovaným challengru v Tashkentu a účastí na kvalifikaci ATP v Eastbournu,nebo první kolo na vyprodaným centrkurtu v Polsku s domácím bývalým top 15 hráčem Janowiczem.

  3. Nejhorší zážitek naopak asi bylo brzké zranění a pak následující turnaje které se nepovedly.

  4. Tenis v roce 2018 se bude určitě odvíjet od žebříčkového postavení,ale určitě chci být zdravý a zlepšovat se a uvidíme kam mě to dotáhne,rád bych se objevil např v Davis cupu a dostal se na kvalifikaci grandslamu.

Obrázok blogu

Marku byl jste až ve finále tenisové extraligy, které jste odehrál proti Jiřímu Veselému a ač jste prohrál, tak jste podal fantastický výkon. Co lze říci k extralize týmů?

„Byl to neuvěřitelný zážitek hrát živě v televizi pro tým kde vám fandí top hráči světa např Berdych, Kvitová, Strýcová, i když jsem nakonec padl s Veselým ve třech setech, ale nechal jsem tam všechno“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Martin Fletcher

Martin Fletcher

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Pracuji pro NovinyKraje.cz a spolupracuji s Orlicky.net, iDnes a Českou televizí. Snažím se přinášet informace z kultury, sportu, politiky, sociální oblasti, školství a dalších oblastí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu